czwartek, 9 lipca 2015

Uprawnienia

 Biegły sądowy ds. pielęgnacji i ochrony drzew

Rzeczoznawca ds. lasów

Inspektor nadzoru i pielęgnacji drzew

tel. 691368583


Niezależny od stron postępowania sądowego biegły sądowy sporządzi ekspertyzę dendrologiczną, która może być kluczowym dowodem w sprawach karnych, cywilnych i w innych postępowaniach administracyjnych.

FIRMY BUDOWLANE I OGRODNICZE 
Ekspertyza biegłego może być również wykorzystana przez firmy likwidujące szkody budowlane powodowane przez drzewa i in.

FIRMY UBEZPIECZENIOWE i KANCELARIE ADWOKACKIE 
Ekspertyza może dotyczyć szkody powstałej z udziałem drzew .

POLICJA, PROKURATURA, SĄDY
Lasy, zajmując w Polsce blisko 30% powierzchni kraju, bywają nie tylko obiektami, ale czasem także świadkami wykroczeń i przestępstw.

OSOBY PRYWATNE
Ekspertyza dendrologiczna na potrzeby osób prywatnych w sprawach np. cywilnych (odwołania od decyzji administracyjnych, sprawy o odszkodowanie komunikacyjne i in.).
 
Czas wykonania ekspertyzy to wynosi do 14 dni.

 

www.dendrolog-warszawa.pl

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo zadowolony z usług www.dendrolog-warszawa.pl. Jeśli ktoś szuka niezależnego dendrologa, to trafił idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dendrolog Warszawa www.dendrolog-warszawa.pl/ to specjalistyczna pracownia dendrologiczna. Warto skorzystać z jej usług.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałem być pewny, że moje nowe drzewka nie będą stanowiły zagrożenia dla swojego otoczenia, więc zadzwoniłem do Dendrolog Warszawa i przeprowadzili ekspertyzę.

    OdpowiedzUsuń